UPC
UPC

Ocena instytucji

15%
Skorzystałoby ponownie: 50
85%
Nie skorzystałoby ponownie: 281
Zobacz statystyki
UPC

UPC

Ocena użytkowników

15%
Skorzystałoby ponownie: 50
85%
Nie skorzystałoby ponownie: 281

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 50
    • Głosy negatywne: 281
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
25%
75%
Jak oceniasz pracowników?
27%
73%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
28%
72%

Opinie o UPC

Korzystasz z usług UPC? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o UPC

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o UPC

  • Elena

    , w dniu 15.08.2019Ocena:
    Fatalna obsługa klienta, fatalna jakość usług...

    ...- zarówno internet jak i TV. Brak kontaktu z osobą odpowiedzialną za cokolwiek - umowę, reklamacje, obsługę techniczną. Reklamacje są jedynie rejestrowane automatycznie - odpowiedzi oraz rozwiązania problemu brak. Infolinia służy jedynie do marnowania czasu osoby dzwoniącej, czyli...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • Marek

    , w dniu 12.08.2019Ocena:
    najgorszy dostawca internetu i TV jakiego znam, a...

    ...znam wszystkie platformy łącznie z satelitarnymi. Sprzęt, to XIX wiek. Sposob nawigacji po programach - to jakby poruszać się w worku ze śmieciami. Internet zrywa, zanika. Kontakt z BOK utrudniony do maksimum. reakcja na zgłoszenia - to skandal i nadaje się do zaskarżenia za...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • UPC OPINIE

    , w dniu 01.08.2019Ocena:
    @UPC POLSKA... UWAGA kombinatorzy. Na reklamację...

    ...odpowiadają w dogodnym dla siebie terminie 30stu dni, bo sobie tak postanowili w regulaminie łamiąc polskie prawo!!! Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od otrzymania żądania konsumenta skutkuje uznaniem tego żądania w zakresie i treści wskazanym w reklamacji. Od 25...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Martyna

    , w dniu 25.07.2019Ocena:
    Tak częste zanikanie internetu w Lubinie, że...

    ...jest to żenujące. Po kilkanaście połączeń na infolinię w miesiącu, żeby usłyszeć, że akurat w tym rejonie jest awaria. Nie mam najtańszej oferty. Wzięłam też droższą ofertę niż miałam poprzednio w Vectrze, żeby nie "wychodzić z siebie". Poziom usługi to dno i wodorosty...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Domi

    , w dniu 24.07.2019Ocena:
    Zdecydowanie NIE polecam!! Żałuję, że na...

    ...początku w moim bloku nie było innego dostawcy, więc nie miałam wyboru. Rozwiązanie umowy przez moje UPC jest niemożliwe. Dzwoniłam 3 razy z prośbą o udostępnienie formularza rezygnacji i za każdym razem dostałam informację, że zostanie udostępniony. Niestety tak nie było. Gdy...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
    • Małgorzata

      , w dniu 11.08.2019
      witam mam to samo;nie udostępniono mi formularza odstąpienia od umowy;wysłałam im przez czat pismo z własnoręcznym podpisem o rezygnacji w załączniku;zignorowali i przedłużyli mi umowę o 24 msc 192 zł /msc bez konsultacji o 50 zł drożej niż poprzednio.poruszam wszystkiego instytucje i składam wszelkie możliwe skargi na tę mafię.mam nadzieję ,że ktoś się za to weźmie.
    • Wypowiedz się
1 2 3 4 5 »